Sunday, February 9, 2014

အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ က်န္းမာေရးကြန္ယက္ ရန္ပံုေငြပြဲ

၂၀၁၄-၂-၉
အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဥကၠဌ ၊ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္တရားဥပေဒစိုးမိုးေရး ႏွင့္ တည္ျငိမ္ေအးခ်မ္းေရးေကာ္မတီ ဥကၠဌ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သည္ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၈ ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပေသာ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ အမ်ိဳးသားက်န္းမာေရးကြန္ယက္ ၏ ႏွစ္ပတ္လည္ ရံပံုေငြဂီတေဖ်ာ္ေျဖပြဲ ကို တက္ေရာက္၍ မိန္႔ခြန္းေျပာၾကားခဲ့သည္...

အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဥကၠဌ သည္ " ကၽြန္မတို႔ က်န္းမာေရးကြန္ယက္ရဲ႕ ရန္ပံုေငြရွာပြဲကိုလာျပီးေတာ့ အားေပးတဲ့ ပရတ္သတ္အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊ ၾကိဳဆိုပါတယ္၊ အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မ ပထမဆံုးေျပာရမွာ
ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ဒီပြဲ က်င္းပႏိုင္ေအာင္ ၀ိုင္း၀န္းျပီး ကူညီေပးတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္၊

က်န္းမာေရးဟာ ဘယ္ေလာက္အေရးၾကီးတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ ထူးထူးေထြေထြ ရွင္းျပဖို႔မလိုဘူးလို႔ ထင္ပါတယ္၊ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ အဓိက အေရးအၾကီးဆံုး တန္ဖိုးအရွိဆံုး ရတနာကေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ႏိုင္ငံသူ ႏိုင္ငံသားေတြပါပဲ၊ ဒီႏိုင္ငံသူ ႏိုင္ငံသားေတြဟာ မိမိတို႔ရဲ႕ တာ၀န္ေတြကိုလဲ ေက်ပြန္ႏိုင္
ေအာင္လို႔ မိမိတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ တာ၀န္ေတြကိုလဲ ေက်ပြန္ႏိုင္ေအာင္လို႔ဆိုရင္ က်န္းမာဖို႔ လိုတယ္၊
ပညာတတ္ဖို႔ လိုတယ္၊ ကၽြန္မတို႔ ဒီႏွစ္ခုကို အျမဲပဲ အေလးထားပါတယ္၊ က်န္းမာေရး နဲ႔ ပညာေရး၊

ဒါေၾကာင့္မို႔ အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ဒီ က်န္းမာေရးကြန္ယက္ကို စျပီးေတာ့ ဖြဲ႕ကတည္းကို
က ရည္ရြယ္ခ်က္က ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံသူ ႏိုင္ငံသားမ်ား၊ ကၽြန္မတို႔ ျပည္သူ ျပည္သားမ်ား၊ မိမိတို႔ရဲ႕ အစြမ္းအစမ်ားကို ျပည့္ျပည့္၀၀ သံုးႏိုင္ဖို႔အတြက္၊ ကိုယ္ေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္အတြက္ ၊ ကိုယ္ေနတဲ့ ႏိုင္ငံအတြက္၊ ကိုယ္ေနတဲ့ ကမာၻ အတြက္ အျပည့္အ၀သံုးႏိုင္ဖို႔အတြက္ က်န္းမာေရး ဂရုစိုက္ဖို႔လိုတယ္ဆိုတဲ့ အေနနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ လုပ္ခဲ့တာပါ၊

ကၽြန္မရဲ႕ ေမေမက သူနာျပဳဆရာမဆိုေတာ့ ကၽြန္မကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ေျပာေလ့ရွိပါတယ္၊ မက်န္းမာရင္ ဘာမွ လုပ္လို႔ မရဘူးတဲ့၊ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ကၽြန္မ ဒီစကားကို သိပ္ျပီးေတာ့ အေလးအနက္မထားဘူး၊ ဒါ လူၾကီးေျပာတဲ့ စကားေပါ့ေနာ္၊ မက်န္းမာရင္ ဘာမွ လုပ္လို႔ မရဘူး၊
ဒါေပမယ့္ အသက္ၾကီၚလာတာနဲ႔ အမွ် ေမေမဟာ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ေတြ႕ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ လူနာေတြရဲ႕ ဘ၀အေပၚမွာ အေျခခံျပီးေတာ့ ဒီစကားကို ေျပာတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ သေဘာေပါက္လာပါတယ္.."
ဟု ထည့္သြင္းမိန္႔ၾကားခဲ့သည္။

NLD