Friday, October 18, 2013

ကုိမင္းကုိႏိုင္ (၅၁) ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန ့တြင္ တုိင္တည္သစၥာဆို


 
( ၁၈-၁၀-၂၀၁၃ ) ရက္ေန.တြင္ က်ေရာက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ရဲ ့ေခါင္းေဆာင္ ကုိမင္းကုိႏိုင္ရဲ ့အသက္ (၅၁) ႏွစ္မွာ အက်ဥ္းေထာင္ထဲမွာ ၁၈ ႏွစ္ခန္ ့ျဖတ္သန္းခဲ့ရပါတယ္။တိုင္းျပည္အတြက္ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ကိုမင္းကိုႏိုင္ စိတ္၏ခ်မ္း သာျခင္း၊ ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္းႏွင့္ ျပည့္စုံပါေစ၊ အမ်ိဴးဘာသာ၊ သာသနာ့ အက်ိဳးကို တတ္စြမ္းသ၍ သယ္ပိုးေဆာင္ရြက္ႏိုင္ ပါေစ။ 
ျမန္မာျပည္သူျပည္သားမ်ား အေၾကာက္တရားက ကင္းေ၀းၿပီးေတာ့ လူ႕အခြင့္အေရးနဲ႔ ဒီမိုကေရစီအခြင့္အေရးမ်ား အျပည့္အ၀ ရရွိၾကပါေစ။ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဘ၀ေတြကို တကယ့္ကၽြန္ေတာ္တို႔တိုင္းျပည္ရဲ႕ ျပည္သူျပည္သားေတြလြတ္ေျမာက္ေရး အတြက္ အေၾကာက္တရားကေန ကင္းလြတ္ၿပီးေတာ့ ဖိႏွိပ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္တဲ့ စနစ္ဆိုးမ်ိဳးကေန ကင္းလြတ္ဖို႔၊ အခြင့္ထူးခံတဲ့ စနစ္ဆိုးမ်ိဳးက ကင္းလြတ္ဖို႔ လိုအပ္တယ္ဆိုရင္ ေနာက္ဘ၀ေတြအထိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘ၀ကို ေပးလွဴဖို႔ အဆင္သင့္ရွိပါတယ္.
ဒါ ဘုရားမွာ ကၽြန္ေတာ္ သစၥာဆိုခဲ့ပါတယ္။

မင္းကုိႏိုင္