Tuesday, July 22, 2014

အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မိန္႔ခြန္း



၂၀၁၄-၇-၂၂
ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုရင္ ေက်းဇူး ဆပ္ဖို႔လိုပါတယ္။ ဘယ္လိုေက်းဇူးဆပ္ မလဲဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔က မွန္မွန္ကန္ကန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မ တို႔ဟာ အာဇာနည္ေန႔ကို တကယ္ပဲ
 ေက်းဇူးတင္တယ္၊ တကယ္ပဲ စိတ္ထဲမွာ အမွတ္တရရွိေနတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ ႏိုင္ငံရဲ႕
 ႏိုင္ငံေရးျပႆနာေတြကို ဘယ္ ေတာ့မွ အၾကမ္းဖက္တဲ့နည္းနဲ႔ မေျဖရွင္း သင့္ဘူး၊ လက္နက္နည္းနဲ႔ မေျဖရွင္းသင့္ ဘူး၊ မွန္ကန္တဲ့နည္းေတြနဲ႔ ေျဖရွင္းသင့္ တယ္ဆိုတာကို ကၽြန္မတို႔ သေဘာေပါက္ 
ရမွာပဲ။ မွန္ကန္တဲ့နည္းေတြက ဘာလဲ ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ အခုဆိုရင္ ဆယ္စုႏွစ္ သံုးခုေလာက္
ရွိသြားပါၿပီ၊ ဒီမိုကေရစီရရွိ ေရးအတြက္ ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံက ႀကိဳးပမ္း ခဲ့ၾကတာ။ 

အဲဒါဘာကိုလိုခ်င္လို႔လဲဆို ေတာ့ ျပည္သူျပည္သားေတြကို တန္ဖိုး ထားတဲ့စနစ္တစ္ခုကို 
 ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံမွာ အေျခခိုင္ေစခ်င္လို႔ပါ။ ဒီမွာ ဒီမိုကေရစီ အေၾကာင္းေျပာေနရင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ရွည္သြားပါလိမ့္မယ္။ တိုတိုနဲ႔ေျပာရင္ ကၽြန္မတုိ႔ျပည္သူျပည္သားေတြကို ေလး စားတဲ့စနစ္တစ္ခုကို ခိုင္မာေအာင္လုပ္ ခ်င္လို႔ ဒီမိုကေရစီလႈပ္ရွားမႈထဲမွာ ပါ၀င္ တာပါ။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အာဇာ နည္ေခါင္းေဆာင္ႀကီးေတြ ဟာဆိုရင္ လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံကို လြတ္လပ္ေစခ်င္ လို႔ဆိုၿပီးေတာ့ လႈပ္ရွားသြားတာပါ။ 

လြတ္လပ္ေရးနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ေဖေဖ ကိုယ္တိုင္ေျပာသြားပါတယ္။ လြတ္လပ္ တဲ့ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ

အတြက္ဆိုရင္ ဒီမို ကေရစီစနစ္သာ ထိုက္တန္တယ္ဆိုၿပီး ေတာ့ ေျပာသြားပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ 
မို႔လို႔ လြတ္လပ္ေရးႀကိဳးပမ္းမႈနဲ႔ ဒီမိုကေရစီ ႀကိဳးပမ္းမႈဟာ ဆက္ႏႊယ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ ႀကီးေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ တကယ္ေက်းဇူး တရားရွိတယ္ဆိုရင္ အာဇာနည္ေခါင္း ေဆာင္ႀကီးမ်ားေမွ်ာ္မွန္းခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ တဲ့ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံတစ္ခုထူေထာင္ဖုိ႔ဆို 
တာ ကၽြန္မတို႔ ဆက္ၿပီးေတာ့လုပ္သြားဖို႔ တာ၀န္ေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ တာ၀န္ ေက်ျခင္းဟာ အမွန္ကန္ဆံုး၊ အထိေရာက္ ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔ဟာ အာဇာနည္ေန႔မွာဆိုရင္ မ်က္ရည္က်ဖို႔ မဟုတ္ဘူး။ သႏ္ၷိ႒ာန္ခ်ဖို႔ပါပဲလို႔ကၽြန္မက ဒီလိုပဲ စိတ္ထဲမွာထားပါတယ္။ အာဇာ နည္ေန႔မွာဆိုရင္ သံႏ္ၷိ႒ာန္ခ်ရမွာက ကၽြန္မတို႔ဟာ အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ ႀကီးမ်ား လိုလားခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္တဲ့ ဒီမို ကေရစီျပည္ေထာင္စုႀကီးကို ခိုင္မာလာ ေအာင္လို႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ ႀကိဳးစားသြား ၾကမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ဒီလိုကၽြန္မတို႔က သံႏ္ၷိ႒ာန္ခ်ရမွာပါ။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္
၆၇ႏွစ္ေျမာက္ အာဇာနည္ေန႔အခမ္းအနား